Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Naša strategija održivosti izravan je odraz predanosti naše tvrtke „Svrhovitom rastu“.Posvećeni smo provedbi korjenite promjene stvaranjem veće vrijednosti za naše dionike, uspješnim razvojem našeg poslovanja i održivim djelovanjem za dobrobit sadašnjih i budućih generacija.
U Henkelu održivost vidimo kao stalni napor prema napretku aktualnih tema i nastavak učenja o novim pitanjima, na temelju znanstvenih spoznaja. Globalne klimatske promjene jedan su od najvećih izazova s kojima se čovječanstvo danas suočava, a koji zahtijeva hitan i ambiciozan odgovor. Također je ključno zaštititi i regenerirati naše resurse i sustave za održavanje života kao što su šume, voda i biološka raznolikost, za sadašnje i buduće generacije. Istodobno vidimo rast globalnog siromaštva i društvene nejednakosti, što pak ugrožava ljudska prava i osnovu društvenog suživota. Pritom prihvaćamo da tvrtke poput Henkela igraju ulogu u rješavanju tih izazova i postizanju transformacijskih promjena.
Naša korporativna svrha definira zajedničku osnovu koja nas ujedinjuje u Henkelu: Pioniri u srcu za dobrobit generacija. Svojim pionirskim duhom, svojim znanjem, svojim proizvodima i svojim tehnologijama, želimo obogaćivati i poboljšavati živote milijarda ljudi svaki dan – i oblikovati prihvatljivu budućnost za buduće generacijeOdrživost, uz inovacije i digitalizaciju, čini srž naše korporativne strategije, programa Svrhoviti rast.
Radit ćemo na našim posebnim snagama, kao što su inovativnost naših poslovnih jedinica, opsežno znanje naših zaposlenika, kao i razne kontaktne točke naših proizvoda i tehnologija s kupcima i potrošačima. Namjeravamo surađivati s drugima kako bismo proveli korjenitu promjenu.
2022. godine objavili smo svoj novi Strateški okvir za ostvarivanje ambicije održivog poslovanja 2030+, koji povezujemo s ambicioznom težnjom za postizanje „Transformacijskog utjecaja za dobrobit generacija”. Ta mjera uključuje tri dimenzije ESG-a u našoj viziji održivosti, a definirali smo ključna područja usmjerenosti:
Naša strategija održivosti temelji se na realizaciji naših ambicija kroz konkretne mjere i projekte kako bismo postigli praktičan napredak. U našem Strateškom okviru za ostvarivanje ambicije održivog poslovanja 2030+, avedene su naše dugoročne ambicije u okviru tri dimenzije – Regenerativni planet, Uspješne zajednice i Partner od povjerenja i poveznice za naše ambiciozne težnje za postizanjem „Transformacijskog utjecaja za dobrobit generacija”.
U našem Strateškom okviru za ostvarivanje ambicije održivog poslovanja 2030+ navedene su naše dugoročne ambicije u okviru triju dimenzija – Regenerativni planet, Uspješne zajednice i Partner od povjerenja.
Svjesni smo da našu ambiciju korjenite promjene možemo ostvariti samo sustavnim razmišljanjem i suradnjom s našim partnerima duž vrijednosnog lanca i izvan njega. Stoga smo odredili i tri glavna načina koji će nam pomoći postići i povećati potreban napredak:
Opće informacije