Discover the brands and technologies from our business units Henkel Adhesive Technologies and Henkel Consumer Brands.
Digitalna transformacija
Vjerujemo u moć digitalizacije. Ona je brza, donosi promjenu u stvarnom vremenu – povezuje ljude diljem svijeta, pruža im personalizirane proizvode i iskustva te omogućuje razinu udobnosti i praktičnosti koja bi prije samo nekoliko godina bila nezamisliva. U Henkelu prihvaćamo ovaj tijek, ne gubeći iz vida činjenicu da su ljudi – naši kupci, potrošači i globalni Henkelov tim – oni koji odlučuju kamo će nas ovo putovanje odvesti.
Stvaranje dodane vrijednosti putem inovacije i tehnologije – to je naša strast. U našoj digitalnoj jedinici Henkel dx usredotočeni smo od 2020. na optimiranje i transformaciju pojedinačnih potreba kupaca i potrošača putem digitalnih poslovnih modela i modela koje pokreću podaci. Kako bismo to postigli, kombiniramo svoju digitalnu stručnost, digitalno upravljanje poslovnim procesima i informacijsku tehnologiju (IT).
Digitalne transformacije iz temelja su promijenile tržišne uvjete. Od ekonomije platformi koja je zamijenila tradicionalne poslovne modele temeljene na proizvodima, promjene u potrebama potrošača i kupaca, pozivanja na personalizaciju radi isporuke boljih proizvoda, pa sve do evolucije tradicionalnih usluga nakon prodaje proizvoda putem servisiranja temeljenog na ishodu i stalnog optimiranja produktivnosti i učinkovitosti od lanca vrijednosti do društva.
GOSPODARSTVO PLATFORMI
Omogućuje poslovnim ekosustavima da olakšaju stvaranje te razmjenu dobara i usluga na temelju otvorene, participativne digitalne infrastrukture. Gradi vrijednost za sve sudionike, koja je proizašla iz iskorištavanja komplementarnih proizvoda i usluga te agregacije ponude i potražnje. Ovaj megatrend narušava tradicionalno poslovanje temeljeno na proizvodima i stvara okruženja „pobjednik uzima sve“.
GRAVITACIJSKO PREUSMJERAVANJE NA POTROŠAČE I KORISNIKE
Sve više vidimo kako se ponašanje potrošača korjenito mijenja. Sada je ključno upoznati kupce i potrošače. Pojavila su se nova pravila igre – bitna je samo personalizacija, na zahtjev, praktičnost, dostupnost 24/7. Kupci očekuju jedinstveno iskustvo (CX) na svim mrežnim i izvanmrežnim kanalima („omnikanal“).
USLUGA TEMELJENA NA REZULTATU
Gledajući dalje od pukog proizvoda, ovaj trend karakterizira proširenje poslovnog modela od ponude čistog proizvoda prema postprodajnim, uslugama i rješenjima koja se temelje na rezultatuu/Rezultat-kao-usluga. Nadovezuje se na vrhunske podatkovne uvide o uporabi i performansi proizvoda. Ovaj megatrend koristi imovinu u vlasništvu drugih, kao što su na primjer podaci o stroju.
EKONOMIČNO. BRZO. JEDNOSTAVNO.
Tvrtke naglašavaju vrijednost kroz cijeli vrijednosni lanac i unutar svojih organizacija. Novim načinima rada – s povećanom brzinom i agilnošću – tvrtke povećavaju produktivnost i učinkovitost te stječu bolje uvide za donošenje odluka.
Naši kupci i potrošači u središtu su naših digitalnih procesa. Znanje i stručnost iz naših poslovnih područja ugrađujemo u naše inovacije. Zahvaljujući svojoj dugogodišnjoj profesionalnoj i tehnološkoj stručnosti te fleksibilnosti u prilagođavanju tržištu, brže i učinkovitije postižemo nove rezultate.
Svaki dan, bez iznimke, na prvom mjestu mislimo i živimo za posao, kupce i potrošače.
Pouzdani smo stručnjaci za svoje poslovanje i razumijemo poslovne modele, proizvode, procese i dinamiku naših tržišta.
Sa strašću pristupamo istraživanju novih tehnologija i iskorištavanju njihovog punog potencijala.
Isporučujemo bolji i brži rezultat ujedinjavanjem naših stručnjaka iz poslovne i tehnološke domene.
Vođeni tržištem, testiramo i učimo, gradimo brzo – unutar tjedana, a ne mjeseca – i uvijek smo spremni prilagoditi se.
Stalno radimo na prepoznavanju izazova i problema razvijanjem inovativnih rješenja i pristupa kako bismo ostali suvremeni. Od upotrebe umjetne inteligencije do novih SAP tehnologija u oblaku, uvijek smo predvodnici na čelu istraživanja novih mogućnosti za oblikovanje budućnosti.
NAŠA DIGITALNA
POSLOVNA PLATFORMA
RAQN
Ponašanje potrošača i kupaca uvelike se promijenilo i okrenulo prema hiperpersonaliziranoj digitalnoj trgovini na zahtjev. Zato smo razvili RAQN. Integrira više digitalnih dodirnih točaka na jednu digitalnu poslovnu platformu kako bi stvorio jedinstveno korisničko iskustvo. RAQN je jezgra za proširenje aktivnosti e-trgovine, istovremeno obuhvaćajući želje individualnog potrošača i kupca, ubrzavajući vrijeme za izlazak na tržište i poboljšavajući marketinšku aktivnost na temelju analize podataka i uvida. Platforma je izgrađena na temelju našeg znanja u poslovnoj domeni, softveru i sposobnostima umjetne inteligencije u kombinaciji s Adobeovom tehnološkom stručnošću – prilagođenoj specifičnim zahtjevima naših različitih poslovnih sektora za potrošačke i industrijske proizvode.
STUP NAŠEG CPG
POSLOVANJA
SPARC
Upravljanje poticanjem trgovine (TPM) od vitalne je strateške važnosti u Henkelu. Zato smo izgradili SPARC – naš oblak za unapređenje prodaje i prihod – kako bismo pružili veću transparentnost i učinkovitost za nas te bolje odnose s našim klijentima. SPARC omogućuje pravovremeno praćenje potrošnje, stvara učinkovitost i povećava profitabilnost. SPARC je izrađen po narudžbi koristeći najnoviju SAP tehnologiju u oblaku i samostalno izrađene Henkelove algoritme. Naš je cilj postati najbolji u svojoj klasi u upravljanju troškovima trgovine (Trade Spent Management).
Henkel dx središta u Berlinu i Šangaju, kao i Globalni tehnološki centar u Bangaloreu, osnovani su kao namjenski inovacijski centri za pokretanje digitalne transformacije i stvaranje vodećih digitalnih rješenja u Henkelu diljem svijeta. Središta su mjesta na kojima naši digitalni i tehnološki stručnjaci surađuju s razvojnim tvrtkama, digitalnim ekosustavom ili tehnološkim divovima. Cilj: zajednički razviti digitalne poslovne modele i vodeća tehnološka rješenja uz uspostavljanje inovacijskoj načina razmišljanja.