Henkel na osnaženje svojih glavnih brendova - među njima su Persil, Loctite i Schwarzkopf.
Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Glavni brendovi
Henkel na osnaženje svojih glavnih brendova - među njima su Persil, Loctite i Schwarzkopf.
Loctite
Loctite je vodjeći svjetski brend u oblasti ljepila, zaptivača i premazivanje površina. Osnovna ideja brenda (Lepi čvrsto) je sinonim za vrhunsku učinkovitost u industriji i domovima već decenijama. Njegovi vrhunski proizvodi i rješenja oduševljavaju industrijske kupce i potrošače u preko 130 zemalja diljem svijeta svojim brzim, jakim i izdržljivim učinkom ljepljenja. Ključni faktor uspeha brenda Loctite jeste njegova moć inovacije: To mu dopušta neprestan razvitak novih proizvoda i formula za veliki broj rješenja, naročito kada je riječ o elektronici, automobilima, vazduhoplovstvu i proizvodnim industrijama. Pri tom, Henkel također nudi rješenja za rutinske kućne poslove ljepljenja pod okriljem istog brenda. Loctite je vjećinom poznat kao industrijski brend u Njemačkoj, dok potrošači na drugim tržištima svoje povjerenje polažu u veliki izbor super-ljepila, višenamjenskih adheziva i posebnih ljepila.
Loctite je napravio uzbunu na tržištu lansiranjem svojih hibridnih ljepila koji se primjenjuju u proizvodnji, kao i u održavanju i popravci. Patentirana tehnologija spaja sva glavna svojstva strukturnih, super i epoksi ljepila: čvrsto držanje, brzo stvrdnjavanje i dugotrajnost. U svrhu demonstriranja učinkovitosti ovih proizvoda, kupci, prodajni partneri i mediji iz različitih zemalja pozvani su na poseban Loctice događaj. Prvo, gosti su gledali kako se tri grama hibridnog ljepila nanosi u obliku slova S na dva čelična bloka. Nakon perioda stvrdnjavanja od 45 minuta, blokovi su postavljeni između lokomotive i vagona kao jedina veza između njih. Sa ovim zaljepljenim zglobom veličine svega 230 cm2, lokomotiva je po šinama vukla ukupnu težinu od više od 200 tona.
Schwarzkopf
Uspješne inovacije i stalno geografsko širenje čine vrhunski brend Schwarzkopf društva Henkel jednim od vodećih brendova proizvoda za kosu u svijetu. U svojim centrima za istraživanje i razvoj diljem svijeta stručnjaci za kosu razvijaju proizvode i usluge koji stvaraju svijet blistavih boja, prekrasnog oblikovanja i ispravno njegovane, zdrave kose.
Uspjeh brenda temelji se na dva ključna elementa: postupnom, stabilnom razvoju brenda u svim kategorijama proizvoda za kosu u poslovanju usmjerenom na male potrošače i salonima te uspješnom, ujednačenom geografskom širenju po Europi, Sjevernoj Americi, Latinskoj Americi, Bliskom Istoku, Africi i Aziji.
Svakoga dana Schwarzkopf daje samopouzdanje više od dva milijuna ljudi diljem svijeta da oblikuju svoju frizuru. Brend je zaradio najviše povjerenje među frizerima i potrošačima.
Od male ljekarne do globalnog brenda
Prije više od 125 godina, otvaranje male drogerije postalo je temelj za globalni brend Schwarzkopf. Usmjerenost na detalje i opsesija izvrsnim rezultatima oduvijek su bili najbitniji za brend otkako je 1898. kemičar i farmaceut Hans Schwarzkopf otvorio „trgovinu bojama, lijekovima i parfemima” u Berlinu (Charlottenburg).
Persil
Persil se može osvrnuti na 115 godina uspjeha: od revolucionarnih početaka kao prvi aktivni deterdžent, do velikog napretka u područjima uporabe energije i zaštite okoliša, značajnih doprinosa u održivom poslovanju i napretku u doziranju i pakiranju. Kao predvodnik u po- dručju održivosti, Persil ima važnu ulogu u promociji održivog poslovanja.
Deterdžent ispisao povijest
Povijest Persila ne može se odvojiti od priče o uspjehu tvrtke Henkel. Početkom 20. stoljeća pranje rublja predstavljalo je sate, ako ne i dane, fizički zahtjevnog posla za žene. Fritz Hen- kel htio je ženama olakšati teret pranja rublja te je 1876. godine osnovao tvrtku Henkel & Cie koja je 1907. godine razvila Persil, prvi aktivni deterdžent za rublje u svijetu. Napornom pranju kakvo je svijet znao došao je kraj, a na temelju uspjeha Persila započela je vlastita priča o uspjehu obiteljske tvrtke.
Naziv Persil dolazi od dva glavna kemijska sastojka u proizvodu: perborata i silikata. Henkel je razvio inovativnu kombinaciju sredstva za pranje i izbjeljivanje u obliku praška. To je značilo da se rublje može očistiti i dezinficirati jednostavnim prokuhavanjem u vodi s Persi- lom, čime je uklonjena potreba za izbjeljivačem na bazi klora. Godine 1908. Henkel je pro- izveo 4700 metričkih tona Persila. Do 1915. godine taj se iznos već utrostručio.
Slike