Da bi doista razumjeli, treba doista da slušate. Zato se tvrtke toliko žele uključiti u dijalog s zainteresiranim stranama. Otvoreni pristup razmjeni mišljenja i razmjeni perspektiva ključan je za razumijevanje očekivanja različitih interesnih skupina, koje se mijenjaju tijekom vremena. Bilo kroz fokus grupe, istraživanje ili sudjelovanje u platformama za raspravu: tvrtke moraju prikupiti znanja o problemima i prioritetima svojih dioničara – te primijeniti to znanje u svakodnevnim aktivnostima.
Diskutujte, angažujte se, uključite druge
U Henkelu naš pristup održivosti oblikuje naše interakcije s dioničarima. Vjerujemo da je otvoren, stalan dijalog sa svim skupinama koje imaju interes u našem poslovanju ključan kako bi se osiguralo da radimo na najvažnijim izazovima. Kroz izravne razgovore, sudjelovanje u inicijativama raznih dioničara i podupiranje platformi za dijalog, nastojimo podijeliti naše jedinstveno znanje i prikupiti znanje – a zatim integrirati ono što smo naučili u naše proizvode, usluge i poslovne aktivnosti. Želimo razumjeti naše dioničare. Zato mi doista slušamo.
Dijalog s našim dionicima
Razumijevanje i mapiranje društvenih zahtjeva koje dionici svih vrsta postavljaju našem društvu ključna je komponenta našeg upravljanja održivošću. To uključuje naše kupce, potrošače, dobavljače, poslovne partnere, zaposlenike, dioničare, investitore, susjede i lokalne zajednice, udruge i nevladine organizacije (NVO-e), akademsku zajednicu, kao i političare i državna tijela.
Da bismo bolje razumjeli očekivanja i perspektive naših dionika te da bismo se uključili u dijalog koji je precizniji i usmjeren na rješenja, koristimo se posebnim anketama i stalno pratimo mišljenja na nekoliko razina: u izravnom dijalogu, u inicijativama više dionika i kroz platforme za dijalog. Suradnja s nevladinim organizacijama i stvarateljima javnog mnijenja daje nam uvid u globalne izazove i omogućuje nam da odgovorimo na probleme u ranoj fazi. Dijalog s dionicima ključan je element našeg pristupa inovacijama i upravljanju rizicima te nam pomaže da stalno razvijamo našu strategiju održivosti i izvješćivanje.
Dijalog s dionicima temelj je strategije održivosti
Sudjelujemo u trajnom intenzivnom dijalogu s našim dionicima kako bismo prepoznali njihova očekivanja od nas i ispunili ta očekivanja.
Dok razvijamo našu strategiju održivosti, i dalje se koristimo sveobuhvatnom anketom dionika provedenom 2021. Anketa je potvrdila važnost integriranja održivosti u sve naše aktivnosti za naše ciljane skupine i pokazala da naši dionici smatraju da je Henkel dobro pozicioniran za rješavanje pitanja održivosti. Našu smo strategiju održivosti predstavili 2022. i nastavili je dodatno razvijati u suradnji s međunarodnim partnerima.
U 2023. također smo surađivali s nizom vanjskih partnera u našim strateškim fokusnim područjima. Na primjer, kada je riječ o prirodnim sirovinama, proveli smo analizu kako bismo utvrdili naš utjecaj, rizike i ovisnost u vezi s bioraznolikošću u cijelom našem lancu vrijednosti. Naše mjere u društvenoj sferi uključivale su procjenu društvenog učinka. Svrha te procjene bila je objediniti različite perspektive iz zemalja u kojima poslujemo i naše društvene aktivnosti kako bismo dobili cjelokupnu sliku.
Suradnja duž lanca vrijednosti i šire
Uvjereni smo da održivu promjenu možemo potaknuti samo stvaranjem snažnih partnerstava duž cijelog našeg lanca vrijednosti: od nabave sirovina i materijala za ambalažu pa sve do našeg društva, uključujući proizvodnju, logistiku i uporabu naših proizvoda od strane potrošača, kao i ponovnu uporabu u ciklusima materijala.