Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
TREND MUŠKOG GROOMINGA
Trend muškog groominga je u tijeku što dovodi do procvata otvaranja barber shopova i produžetak muških usluga u salonima.
Moderni barbering ili muški grooming spoj je brijanja i frizera. Pristup vođen lifestyleom, komunikacija usredotočena na“Grooming/Male Grooming” ne “Barbering”.
Oblikovana našom suradničkom vizijom i formulirana našom strašću, ovaj je brend više od svojih proizvoda. Kao kreativci i inovatori, razvili smo niz visokih performansi kako bismo ne samo doprinijeli, veći pomogli u prepisivanju standarda groominga.
Tri osobne styling kolekcije i sažeta linija za njegu kose i brade tvore kreativnu liniju proizvoda za moderno barberstvo. Formulacije temeljene na učinku u kombinaciji s lifestyle lookom i osjećajem vrhunska su rutina za svakodnevnu upotrebu kako biste dali svoj statement.
Tri zasebne i osobne styling kolekcije popraćene kompaktnom linijom za grooming čine cjelovit asortiman proizvoda po mjeri za barbershopove i salone.
Kreirala su trojica najtalentiranijih, kreativnih i najinspirativnijih barbera na svijetu. Oni ulažu svoje vlastite priče, znanje i strast ne samo da razvijaju vrhunske proizvode već stvaraju brend sa svrhom.
“Kao kreativci i inovatori okupili smo se kako bismo svaki svoj proizvod izradili ispočetka. Sve smo stavili u ovo. Našu inspiraciju. Naše znanje. Našu strast. Pomaknuli smo granice i razvili iznimne formule. Testirali smo ih dok nisu premašili naša očekivanja. Rezultat: tri različite kolekcije stylinga, popraćene linijom njege od 5 dijelova." –STMNT kreatori Ovo je naš STATEMENT. Brend koji čini statement.
Mi smo pioniri modernog barberstva. Naša je misija učiniti više nego pridonijeti; tražimo da prepišemo standarde groominga. Poštujemo ljude koji imaju hrabre i autentične statemente. Stvaramo zajednicu pokretača koji utječu na našu industriju. Ljudi koji se zalažu za ono u što vjeruju. Pristupajući istinski suradničkom pristupu oblikujemo brend koji nadilazi proizvod. Brend sa svrhom. "