Glavni brendovi

Henkel na osnaženje svojih glavnih brendova - među njima su Persil, Loctite i Schwarzkopf.

Henkelovi glavni brendovi: Loctite, Persil, Schwarzkopf Glavni brendovi

Henkelova tri čuvena brenda: Loctite, Persil i Schwarzkopf

Loctite

Loctite je vodjeći svjetski brend u oblasti ljepila, zaptivača i premazivanje površina. Osnovna ideja brenda (Lepi čvrsto) je sinonim za vrhunsku učinkovitost u industriji i domovima već decenijama. Njegovi vrhunski proizvodi i rješenja oduševljavaju industrijske kupce i potrošače u preko 130 zemalja diljem svijeta  svojim brzim, jakim i izdržljivim učinkom ljepljenja. Ključni faktor uspeha brenda Loctite jeste njegova moć inovacije: To mu dopušta neprestan razvitak novih proizvoda i formula za veliki broj rješenja, naročito kada je riječ o elektronici, automobilima, vazduhoplovstvu i proizvodnim industrijama. Pri tom, Henkel također nudi rješenja za rutinske kućne poslove ljepljenja pod okriljem istog brenda. Loctite je vjećinom poznat kao industrijski brend u Njemačkoj, dok potrošači na drugim tržištima svoje povjerenje polažu u veliki izbor super-ljepila, višenamjenskih adheziva i posebnih ljepila.

3 grama + 45 minuta = 200 tona: Loctite moment

Loctite je napravio uzbunu na tržištu lansiranjem svojih hibridnih ljepila koji se primjenjuju u proizvodnji, kao i u održavanju i popravci. Patentirana tehnologija spaja sva glavna svojstva strukturnih, super i epoksi ljepila: čvrsto držanje, brzo stvrdnjavanje i dugotrajnost. U svrhu  demonstriranja učinkovitosti ovih proizvoda, kupci, prodajni partneri i mediji iz različitih zemalja pozvani su na poseban Loctice događaj. Prvo, gosti su gledali kako se tri grama hibridnog ljepila nanosi u obliku slova S na dva čelična bloka. Nakon perioda stvrdnjavanja od 45 minuta, blokovi su postavljeni između lokomotive i vagona kao jedina veza između njih. Sa ovim zaljepljenim zglobom veličine svega 230 cm2, lokomotiva je po šinama vukla ukupnu težinu od više od 200 tona.

Jeste li znali...?

  • Loctite ljepila koriste se na krilima putničkih zrakoplova. Ponašaju je kao tekući perači koji uklanjanje i najmanjih nepravilnosti i služe za povjezivanje dve polovine krila.
  • Ljepila Loctite upotrebljavaju se u krilima putničkih aviona. Djeluju kao tekuća podloška s pomoću koje se izravnavaju manje nepravilnosti i služe za spajanje dviju polovica krila.
  • Kod suvremenih automobila, ljepilo sve više zamjenjuje varenje. Loctite rješenja omogućavaju dugotrajnu čvrstu vezu između lakih konstrukcijskih materijala, kao što su aluminij ili plastika i čelik.
  • Pametni telefoni sadrže čitave serije Loctite proizvoda. Pored ljepila, ekran primjerice sadrži i slojeve protiv refleksije, odbljeska i koji odbijaju prljavštinu.
  • Polomljen oklop kornjače zalijepljena je pomoću Loctite super-ljepila nakon što je životinja ispala kroz prozor sa drugog kata. Ljepilo je takođe uspjelo ponovo pričvrstiti peraje japanskog šarana.
  • Loctite materijali se sve više koriste u 3D printanju, što omogućava dodatnu proizvodnju funkcionalnih tipova i komponenti.
  • Henkel pokreće digitalizaciju u industriji svojim brendom Loctite Pulse. Senzori neprestano prate stanje ključnih komponenti kao što su cjevovodi i sprječavaju neplanirana zaustavljanja pogona.

Schwarzkopf

Uspješne inovacije i stalno geografsko širenje čine vrhunski brend Schwarzkopf društva Henkel jednim od vodećih brendova proizvoda za kosu u svijetu. U svojim centrima za istraživanje i razvoj diljem svijeta stručnjaci za kosu razvijaju proizvode i usluge koji stvaraju svijet blistavih boja, prekrasnog oblikovanja i ispravno njegovane, zdrave kose.

Uspjeh brenda temelji se na dva ključna elementa: postupnom, stabilnom razvoju brenda u svim kategorijama proizvoda za kosu u poslovanju usmjerenom na male potrošače i salonima te uspješnom, ujednačenom geografskom širenju po Europi, Sjevernoj Americi, Latinskoj Americi, Bliskom Istoku, Africi i Aziji.

Svakoga dana Schwarzkopf daje samopouzdanje više od dva milijuna ljudi diljem svijeta da oblikuju svoju frizuru. Brend je zaradio najviše povjerenje među frizerima i potrošačima.

Od male ljekarne do globalnog brenda

Prije više od 125 godina, otvaranje male drogerije postalo je temelj za globalni brend Schwarzkopf. Usmjerenost na detalje i opsesija izvrsnim rezultatima oduvijek su bili najbitniji za brend otkako je 1898. kemičar i farmaceut Hans Schwarzkopf otvorio „trgovinu bojama, lijekovima i parfemima” u Berlinu (Charlottenburg).

Jeste li znali...?

  • Schwarzkopf je na tržište donio brojne inovacije: 1903. godine prvi šampon u prahu, 1955. godine prvi lak za kosu, a 1972. godine prvi sustav za njegu kose koji sadržava šampon, regenerator i intenzivne regeneratore.
  • Društvo je 1921. godine nakon smrti osnivača društva Schwarzkopf, Hansa Schwarzkopfa, preuzela njegova supruga Martha Schwarzkopf i postala jedna od prvih žena koja je postala glavna direktorica, dvije godine nakon što je u Njemačkoj uvedeno pravo glasa za žene. Žena na glavnom položaju: to ne označava samo prekretnicu u povijesti društva. Poduzetnica, majka, supruga i vizionarka Martha također je uzor cijeloj generaciji žena i poduzetnica u Njemačkoj. Od 2022. godine Henkel dodjeljuje nagradu „Martha Schwarzkopf Award”, posvetu Marthi Schwarzkopf, kako bi podržali žene u znanosti, posebice one koje se bave istraživanjem kose.

Persil

Persil se može osvrnuti na 115 godina uspjeha: od revolucionarnih početaka kao prvi aktivni deterdžent, do velikog napretka u područjima uporabe energije i zaštite okoliša, značajnih doprinosa u održivom poslovanju i napretku u doziranju i pakiranju. Kao predvodnik u po- dručju održivosti, Persil ima važnu ulogu u promociji održivog poslovanja.

Deterdžent ispisao povijest
Povijest Persila ne može se odvojiti od priče o uspjehu tvrtke Henkel. Početkom 20. stoljeća pranje rublja predstavljalo je sate, ako ne i dane, fizički zahtjevnog posla za žene. Fritz Hen- kel htio je ženama olakšati teret pranja rublja te je 1876. godine osnovao tvrtku Henkel & Cie koja je 1907. godine razvila Persil, prvi aktivni deterdžent za rublje u svijetu. Napornom pranju kakvo je svijet znao došao je kraj, a na temelju uspjeha Persila započela je vlastita priča o uspjehu obiteljske tvrtke.

Naziv Persil dolazi od dva glavna kemijska sastojka u proizvodu: perborata i silikata. Henkel je razvio inovativnu kombinaciju sredstva za pranje i izbjeljivanje u obliku praška. To je značilo da se rublje može očistiti i dezinficirati jednostavnim prokuhavanjem u vodi s Persi- lom, čime je uklonjena potreba za izbjeljivačem na bazi klora. Godine 1908. Henkel je pro- izveo 4700 metričkih tona Persila. Do 1915. godine taj se iznos već utrostručio.

Jeste li znali...?

  • Persil je bio prvi aktivni deterdžent za pranje rublja na svijetu.
  • Prva reklama za deterdžent za pranje rublja emitirana je na njemačkoj televiziji 3. studenog 1956. Godine.
  • Od samog početka Persil je bio predvodnik u oglašavanju: 6. lipnja 1907. godine prva reklama za Persil pojavila se u novinama u Düsseldorfu. Godine 1908. Henkel je poslao promotivnu ekipu obučenu u blistavo bijelu boju koja je nosila prevelike bijele zavjese na ulice Berlina. Od 1922. godine do 1960-ih „Weiße Dame” (dama u bije- lom) nalazila se na oglasnim pločama i emajliranim znakovima kako bi se promovirao deterdžent za pranje rublja. Još jedna spektakularna promocija bili su avioni koji su napisali Persilov naziv bijelim Persilovim slovima na nebu iznad europskih gradova.
  • Persil se prodaje u više od 60 zemalja diljem svijeta.
  • U Njemačkoj se s Persilom svaki dan opere 5,2 milijuna perilica rublja.
  • Svijest o brendu Persil nalazi se na gotovo 100 posto u Njemačkoj.

Slike